Obchodní podmínky Kabbalahnaramky.cz platí pro nákup v internetovém obchodě www.kabbalahnaramky.cz a jeho podstránkách. Účelem těchto obchodních podmínek je vymezit a upřesnit práva a povinnosti prodávajícího (dodavatele) na jedné straně a kupujícího (zákazníka, spotřebitele) na straně druhé.
Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.kabbalahnaramky.cz je Lukáš Mikulášek,15500 Praha - Stodůlky, Kurzova 2222/16, IČ: 76533727 (neplátce DPH).
Veškeré smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. V případě, že smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami kabbalahnaramky.cz zákonem č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník, v platném znění, zákonem č. 250/2007 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele, v platném znění a zákonem č. 108/2000 Z.z. o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji v platném znění. V případě, že smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami kabbalahnaramky.cz zákonem č. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník, v platném znění.
2. Definice
Spotřebitelská smlouva – je kupní smlouva, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně dodavatel a na druhé straně spotřebitel, který nemohl individuálně ovlivnit obsah dodavatelem předem připraveného návrhu na uzavření smlouvy.
Prodávající (dodavatel) – osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který spotřebiteli nabízí nebo prodává výrobky nebo poskytuje služby a také podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobek.
Spotřebitel (kupující) – fyzická nebo právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby pro osobní potřebu nebo pro příslušníky své domácnosti, a která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
Kupující, který není spotřebitelem - je osoba, která při uzavírání a plnění kupní smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
Obchodní podmínky – smluvní ujednání mezi prodávajícím a kupujícím v tomto dokumentu. Kupující v momentu odeslání své objednávky potvrzuje, že souhlasí s těmito obchodními podmínkami platnými v době odeslání své objednávky a je jimi vázán od momentu uzavření kupní smlouvy. Kupující odesláním své objednávky potvrzuje, že před uskutečněním své objednávky se s těmito obchodními podmínkami seznámil a s obchodními podmínkami bez výhrad souhlasí.
Způsob uzavírání kupní smlouvy
Kupní smlouva je uzavřena závazným akceptováním návrhu na uzavření kupní smlouvy kupujícího prodávajícím ve formě e-mailové zprávy kupujícího zaslaného prodávajícímu a / nebo ve formě kupujícím vyplněného a odeslaného formuláře na internetové stránce prodávajícího a / nebo ve formě telefonické objednávky kupujícího prodávajícímu (dále jen "objednávka ").
Závazným akceptováním objednávky kupujícího prodávajícím je telefonické nebo e-mailové potvrzení prodávajícím kupujícímu o akceptování objednávky po předchozím přijetí objednávky kupujícím a po ověření dostupnosti a termínu dodání zboží požadovaného kupujícím označené jako "potvrzení objednávky". Automaticky prováděné oznámení o přijetí objednávky do elektronického systému prodávajícího se nepovažuje za závazné akceptování objednávky.
Závazné akceptování objednávky obsahuje údaje o názvu a specifikaci zboží, jehož prodej je předmětem kupní smlouvy, dále údaje o ceně zboží a / nebo jiných služeb, název a údaje o kupujícím, resp. adrese, kde má být zboží dodáno a údaje o ceně, způsobu přepravy zboží do sjednaného místa doručení zboží pro kupujícího, případně jiné údaje.
Prodávající (www.kabbalahnaramky.cz) se zavazuje dodat:
Druh a množství zboží v kupní ceně a za platebních podmínek, které platí v den odeslání objednávky.
Nezodpovídáme za:
Kupující se zavazuje:
Objednané zboží převzít, zkontrolovat neporušenost obalů a v případě jakýchkoliv závad tyto neprodleně oznámit nám. Zaplatit za zboží kupní cenu ve výši a v smyslu platebních podmínek platných v den odeslání objednávky.
Způsoby objednání zboží:
Virtuální nákupní košík
Kliknutím na tlačitko "DO KOŠÍKU" vložíte produkt do virtuálního košíku. Následně se Vám zobrazí obsah košíku s vloženým zbožím a cenou. Následně můžete pokračovat nakupováním dalších produktů. Obsah košíku můžete průběžně vidět i kliknutím na ikonu košíku vpravo nahoře. Pokud chcete nějaké zboží z košíku vymazat, můžete tak učinit kliknutím na křížek pod nadpisem SMAZAT.
Pokladna
Jakmile máte košík naplněný zbožím, projdete tlačítkem "VYPLNIT OBJEDNÁVKU" na stránku s výběrem způsobu dodání a placení. V dalším kroku se přihlásíte jako registrovaný zákazník nebo jako nový zákazník (pokud jste tak neučinili hned na začátku nákupu). Nakupovat můžete i bez registrace vyplněním jen dodací adresy. Po vyplnění všech požadovaných údajů můžete přejít na další stránku, kde máte možnost objednávku zkontrolovat. V případě, že je vše v pořádku, můžete objednávku potvrdit okénkem "ODESLAT OBJEDNÁVKU". Pak bude závazná objednávka odeslána do našeho obchodního systému. Po přijetí Vaší objednávky Vám přijde potvrzující email na Vámi uvedenou emailovou adresu. Tento email obsahuje i odkaz na stránku, kde si Vaši objednávku můžete podívat. Pokud jste zvolili jako způsob platby platbu kartou, budete přesměrováni na bezpečný server, kde uskutečníte platbu. Údaje o Vaší platbě NEJSOU uchovávány na našem serveru. Jsou chráněny bankou a přístup k nim má pouze společnost, která zajišťuje platbu a banka.
Platební možnosti
Uváděné ceny za zboží jsou smluvní a konečné,nejsme plátci DPH. Pokud z nějakého důvodu nemůžeme uspokojit Vaši objednávku nebo její část, informujeme Vás o tom emailem nebo telefonicky, a v případě zaplacení za zboží předem (kartou nebo internetbankingem) Vám peníze vrátíme na Váš bankovní účet.
Ceník poštovného naleznete v sekci "Dodací podmínky".
Spotřebitel je oprávněn bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy do 14. pracovních dnů ode dne převzetí zboží nebo od uzavření smlouvy o poskytnutí služby, jestliže prodávající včas a řádně splnil informační povinnosti podle § 10 zákona č. 108/2000 Sb. Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel kupujícímu a kupující dodavateli všechny vzájemné přijatá plnění. Pokud se zákazník rozhodne pro odstoupení od smlouvy ve lhůtě uvedené v bodě 1., je povinen dodržet následující podmínky:
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet a to nejpozději do 15 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Zboží, prosím zašlete doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Zásilky na dobírku neakceptujeme. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek, bohužel nebudeme moci akceptovat odstoupení od objednávky a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.
Reklamační řád internetové prodejny
Ve smyslu platného Občanského zákoníku je na každý zboží poskytována záruka 2 roky, pokud u zboží není uvedeno jinak. Ze záruky jsou vyjmuty vady a poškození výrobku, které vznikly nesprávným zacházením, nesprávným používáním, nesprávným ošetřováním výrobku a jiné. Běžet začíná dnem převzetí zboží kupujícím. Při reklamaci je kupující povinen prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího. Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezzávadnú. V ostatním platí pro odpovědnost prodávajícího za vady zboží ustanovení obecně závazných právních předpisů. Prodávající je povinen dodržet zákonem stanovenou lhůtu 30 dnů na vyřízení reklamace.
Reklamace a postup při reklamovaní
Chcete-li zakoupené zboží reklamovat, předem nás prosím kontaktujte na tel. čísle: 734517346
Reklamované zboží (nejlépe až po dohodě s námi) zašlete prosím na adresu Lukáš Mikulášek, K Nádraží 291, Česká Ves 79081
Doporučujeme Vám zboží zaslat jako balík doporučenou zásilkou. Zboží nám prosím neposílejte dobírkou! Do balíku přiložte kopii daňového dokladu, který jsme Vám poslali se zbožím a kopii ústřižku od doručovatele.
Po obdržení reklamovaného zboží Vás budeme neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a dohodneme se s Vámi na rychlém vyřešení problému:
Reklamace bude vyřízena v co nejkratším čase, nejpozději však do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží. Poštovné a jiné poplatky nevracíme, stejně ani poplatky na doručení reklamovaného zboží.
Reklamační formulář naleznete po kliknutí na tento odkaz. Vyplněný formulář nám pošlete emailem na info@kabbalahnaramky.cz a vyplněný formulář v tištěné podobě nám prosím pošlete spolu s reklamovaným zbožím.
Osobní údaje našich zákazníků budou chráněny před zneužitím. Kontaktní informace zákazníka a informace o jeho nákupech se nebudou postupovat třetímu subjektu, nebudou ani jinak komerčně využívány. Vstupem do tohoto internetového obchodu a využíváním jeho služeb každý zákazník dává souhlas se shromažďováním a používáním jeho osobních údajů a informací o jeho nákupech. Tím, že se stáváte zákazníkem našeho obchodu dáváte souhlas, že můžete být informován o novinkách v tomto internetovém obchodě telefonicky nebo e-mailem. Současně se zavazujeme k tomu, že na přání zákazníka i bez udání důvodu kdykoliv jeho osobní data vymažeme ze své databáze.
Internetový obchod www.kabbalahnaramky.cz se plně řídí zákonem č. 428/2002 Z.z. o ochraně osobních údajů v informačních systémech.
"Informace, které nám poskytnete prostřednictvím objednávkového formuláře, slouží výlučně pro potřebu poskytnutí konkrétní služby a nebudou dále poskytovány třetím osobám ani jinak komerčně využívány."
Právní vztahy a podmínky zde výslovně neupravené, jakož i případné spory vzniklé z neplnění těchto podmínek se řídí příslušnými ustanoveními Obchodního zákoníku České republiky.
Práva odběratele ve vztahu k prodávajícímu vyplývající ze zákona o ochraně spotřebitele č. 250/2007 Sb., Ve znění pozdějších právních předpisů zůstávají těmito podmínkami nedotčeny.
Prodávající ani odběratel neodpovídá za opožděné plnění svých závazků vyplývajících z těchto podmínek, pokud toto zpoždění bylo způsobeno "vyšší mocí" nebo okolnostmi vylučujícími odpovědnost, a tato strana má právo na přiměřené prodloužení lhůty při plnění svých závazků.